3 Oktober - Våran Bröllopsdag


Den 3 Oktober gifter vi oss, en underbar dag med familjen.

Klockan 10.00 på morgonen skall vi till blomsterbutiken för att handla vackra blommor för håret, klockan 11.00 skall jag och Tina, min brudtärna till frisören och göra en vacker uppsättning, efter det skall vi åka hem och sminka oss och fixa oss iordning, runt klockan 15.00 skall vi sätta på oss våra klänningar, Tina med sin underbara tärnklänning, och jag med min vackra brudklänning =)  klockan 15.30 blir vi hämtade för att lämnas av där vi skall viga oss jag och min älskling klockan 16.00.

Efter vigseln åker vi till en Otroligt fin restaurang på en Väldigt vacker gård där vi alla skall äta god middag och hålla till hela kvällen =)
Det blir en härlig kväll tillsammans med familjen med mycket kärlek och lycka, och lite vin mm ;) förutom jag då, för min del blir det alkoholfria drinkar =)

Bilder kommer från den dagen & kvällen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0