Välkommen till min blogg

We were at finland at my mans cousins wedding, it was very lovely.
Hej och Välkommen!

Mitt namn är Linda, är född 1983.

Jag är Hundinstruktör och Registrerad Hunduppfödare i Svenska Kennelklubben av rasen Chinese Crested Dog, jag syr även alla möjliga sorters hundkläder, halsband, koppel, bäddar och leksaker, allt för hundar.

Jag väntar även mitt första barn med min blivande man som jag skall gifta mig med den 3 Oktober nu, längtar så man blir galen =)  mitt livs dag.

Våran förlossning är beräknad den 23-01-2010 och vi skall få en liten son, helt underbart, kan inte fatta att man har ett litet liv inom sig som vi skapat och som växer =)

Det var lite om mig, vill du veta mer är du varmt välkommen att fråga,

Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 05:23:17
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0