Vecka 38+5 , våran lilla älsklings säng är klar =)

Idag var vi hos BM klockan 11.00 och gjorde våran vanliga kontroll =) allt såg jättebra ut och han har sjunkit ner ända ner nu =) nu är det bara att invänta när han vill titta ut, fick även veta härom dagen att jag måste äta Levaxin nu tills han är född då det var något knas med mina körtlar, förstod inte allt men om dom inte återgår till notmalt värde 3 mån efter förlossningen måste ja äta tabletter resten av livet, det känns inte så roligt... Men jag får försöka se framåt och hålla tummarna att allt återgår till det normala när vi skall in och ta alla nya blodprover.

Igår bäddade jag klart våran lilla pojkes säng =) sååå mysigt och fint de blev,
är jättenöjd med sängen och allt, älsklingen valde örngott och påslakanen =) så underbart fina =)
Idag skall vi ställa in sängen i sovrummet och möblera om lite hihi, och så skall vi kika hur vi får upp sänghimmelen i ett betongtak =) vi vill inte göra för stora märken då vi skall ju flytta snart, vi skall ju köpa hus =)  bilder kommer komma när jag fixat klart allt inne i sovrummet =)

Sen hade vi några söta filurer som ville testa lite nappar innan dom åkte ner i kastrullen för kokning =) nu är allt nerpackat i förlossningsväskan med mina blodgrupps papper =) nu saknas bara våran lilla plutt, hoppas han inte går alltför länge över tiden =) mamma och pappa längtar ju efter dig...
Om han inte är född innan den 6 Februari så kommer jag sättas igång den 6 februari för då har jag gått över 2 fulla veckor, men hoppas verkligen han vill ut innan dess =)


Ikväll skall jag vara med Tina och spela spel hemma, gubben skall vara med sin bästa vän/tinas gubbe ikväll, ha lite grabbkväll, då det inte är långt kvar tills bebis kommer förmodligen, så dom skall dricka några öl och förmodligen se på Top Gear hihi, och sen skall jag köra och hämta dom någonstans mellan 22-00 inatt =) kör hem tina samtidigt =)

Nej nu skall jag fika lite med min far och sen ut med vovvar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0