Vilken Kväll =(

Ikväll var vi in på förlossningen då jag hade sådana hemska värkar, satt med dosor på magen och gjorde massa undersökningar, kom tillslut fram till att värkarna fortfarande är lite för oregelbundna, men vi fick veta att min livmodertapp var Väldigt mjuk nu iallafall och att det är nära nu, så vi får se när det sätter igång... Börjar bli lite nervös nu kan jag erkänna, men jag längtar tills våran son är här hos oss..
Nu skall jag ta mina värktabletter jag fick av barnmorskan och läkaren och sen försöka sova, mår inte alls bra ikväll.

Sov Gott

Kommentarer
Postat av: Josefine

Kul sida! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-13 @ 00:14:59
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0