19/1-2011 Flög jag och James för första gången !

Den 19:e Januari flög jag och James för första gången flygplan =) i början var jag väldigt rädd och uppstressad, men insåg sen att det var ju inte så farligt som jag trodde det skulle vara, James var fantastiskt duktig =)

Vi flög till svärföräldrarna, skulle vara där nästan en vecka och umgås och hälsa på, gubben följde ju självklart med denna gången =) vid flygplatsen i Oulu hämtade svärfar oss, körde hem och där väntade svärmor =) vi hade väldigt trevligt, jag träffade mina vänner och vi gick ut en kväll och bowlade på disco bowling =) jag blev hungrig mitt i allt så ja tröck i mig en 150g hamburgare haha =)
Gubben vann!

Vi hade 1 års kalas för James i Finland med när vi ändå var där för hela finska fmailjen och släkten, då det är lite svårt för dom att ta sig alla till oss i Stockholm, det var väldigt roligt och trevligt, han fick mycket fina presenter...
Vi åkte hem den 24:e Januari, var hemma runt 20 på kvällen, då var der dags för pluttis att sova direkt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0